Bezbednost i efikasnost u radu garantovana je jedino upotrebnom originalnog računarskog softvera. U skladu sa Vašim potrebama i potrebama Vašeg poslovanja, izaberite rešenje koje će u potpunosti zadovoljiti sve Vaše zahteve.

Pogledajte koje su to Microsoft licence koje možemo da Vam ponudimo!

MICROSOFT

 

Microsoft OEM

(Original Equipment Manufacturer)

Kao jedna od najčešće korišćenih Windows licenci, OEM  se kupuje uz nov računar i kao takva vezana je za taj uređaj i njegove komponente (matičnu ploču, processor, hard-disk, memoriju, napajanje i kućište). U skladu sa tim, nije moguć prenos OEM licence na drugi uređaj. Pri kupovini licence dobija se instalacioni CD i COA nalepnica koja se postavlja na vidljivo mesto na kućištu nakon izvršene instalacije. OEM dozvoljava downgrade na pređašnje verzije sistema.

 

 

Microsoft GGK

(Get Genuine Kit)

Za razliku od OEM licence koja se kupuje uz nov računar, GGK licenca namenjena je za legalizaciju postojećih računara koji se neko vreme već koriste. Ova Widnows licenca vezana je za uređaj na koji se prvobitno instalira, i njeno prenošenje na druge uređaje nije moguće. Uz kupovinu licence, dobija se disk za instalaciju i nalepnica.  GGK licenca ne podržava downgrade na pređašnje verzije sistema.

 

 

Microsoft FPP

(Full Packed Product)

Kupovinom FPP Windows licence, korisnik ima pravo prenosa i aktivacije licence do tri puta na različitim uređajima, uz uslov da se pre instalacije na novom uređaju izvrši deinstalacija na uređaju gde je FPP bio instaliran. Kao najprepoznatljiviji proizvod jeste Microsoft Office, a pri kupovini FPP dobijate uputstvo za instalaciju, serijski broj softvera i nalepnicu. FPP nema pravo downgrade-a na pređašnje verzije sistema.

 

Kupovina ili iznajmljivanje licence? Birajte modele licenciranja koje će Vam najviše odgovarati!

 

OLP

(OPEN LICENCE PROGRAM)

Program količinskog licenciranja koji podrazumeva kupovinu najmanje pet licenci u trajnom vlasništvu. Ugovorom se utvrđuje trajanje licence od dve godine i vezuju se za pravno lice. Isporučivanje licenci vrši se elektronskim putem.

 

 

OV

(OPEN VALUE)

Open Value je preporučeni program licenciranja ukoliko govorimo o malim i srednjim preduzećima sa pet ili više računara. Ukoliko želite da pojednostavite upravljanje licencama, upravljate troškovima softvera i dobijete bolju kontrolu nad svojim ulaganjima Open Value su licence za vas. Ono što ove licence razlikuje od ostalih iz Open programa je što uključuju Softvare Assurance , koji pruža razne benefite predzeću.

 

 

OVS

(OPEN VALUE SUBSCRIPTION)

Ključno obeležje ovog programa licenciranja jeste iznajmljivanje licenci. Iznajmljivanje licenci definiše se Ugovorom, za čije je potpisivanje uslovljava postojanje bar pet računara na kojima je instaliran legalan softver. Iznajmljivanje se vrši na period od tri godine, a nakon isteka ugovora, možete zaključiti novi Ugovor, raskinuti Ugovor ili pak otkupiti licence.



 

 

Microsoft OFFICE 365

Isprobajte tehnologiju koja će Vašem poslu omogućiti sigurno upravljanje informacijama, veću produktivnost u obavljaju poslova, bolju sinhronizaciju celog kolektiva i međusobnu lakšu saradnju zahvaljujući mnogobrojnim korisnim alatkama. Usluga Office 365 bazirana je na CLOUD tehnologiji koja sve izvršene operacije podržava u „etru“. Uz mogućnost rada koja nije ograničena ni vrstom uređaja (Office 365 je dostupan za PC, smartphone, tablet…) geografskom lokacijom ili vremenom pristupa, na raspolaganju Vam se pruža dosta mogućnosti za unapređenje dosadašnjeg toka poslovanja.

Ponudu u potpunosti prilagođenu Vašim potrebama
možete dobiti klikom na LINK

 

 

 
 

ADOBE

Zahvaljujući Adobe alatima kreativnost u poslu je zagarantovana! Obezbedite svom timu paket usluga koje su do najsitnijih detalja prilagođene potrebama Vašeg poslovanja. Među najprodavanijim paketom se izdvaja Creative cloud. Najbolje svetske destkop aplikacije među kojima se izdvajaju  Design apps, Web&UX apps, Photography apps  Video & audio apps, učiniće da svako dizajnersko rešenje bude atraktivno, bez obzira da li će se plasirati u digitalnoj ili štampanoj formi. Sva tekuća ažuriranja uključena su u članstvo, čija je naplata konsolidovana

Ponudu u potpunosti prilagođenu Vašim potrebama
možete dobiti klikom na LINK

 

 

ESET

Budite sigurni u bezbednost svojih informacionih sistema uz neka od ESET sigurnosnih rešenja! Napredna ESET rešenja odlikuju visokofunkcionalne sposobnosti za obavljanje naprednih operacija koje neće remetiti uobičajeni tok rada, niti će dovesti do preopterećenja mreže i sistema.  Zahvaljujući jednostavnosti u implementaciji i korišćenju, automatskom prepoznavanju pretnji i svođenju lažnih uzbuna na krajnje minimalan broj, ESET garantuje maksimalnu sigurnost u radu i poslovanju.

Ponudu u potpunosti prilagođenu Vašim potrebama
možete dobiti klikom na LINK

 

Izaberite antivirusni program po meri Vašeg biznisa!

ESET ENDPOINT ANTIVIRUSESET ENDPOINT SECURITY
Antivirus
Anti-Phishing
Niski sistemski zahtevi
Napredni skener
Antispajver
Udaljena administracija
Sprečavanje ranjivosti
Podrška za virtuelizaciju
Dvosmerni zaštitni zid
Zaštita protokola
Zaštita od botneta
Anti-theft

MATHWORKS

Iz Mathworksa stižu softverksa rešenja, savršeno prilagođena naučnicima i inženjerima

 
 

MATLAB

Kao programski jezik koji se vrlo zastupljen u inženjerskim krugovima, obrađuje podatke kroz formu brojeva i matrica, i zahvaljujući ugrađenoj grafici olakšava dobijanje uvida u podatke kroz njihovo vizuelno prikazivanje. Integracija MATLABA moguća je sa drugim programskim jezicima, a primena algoritama i aplikacija može biti izvršena u okviru proizvodnih sistema i preduzeća

 

 

 

 
 

VEEAM

U pripremi.

Ponudu u potpunosti prilagođenu Vašim potrebama možete dobiti klikom na LINK

 

 

 

LANSWEEPER

Sve informacije o IT imovini na jednom mestu

Da li stvarno kontrolišete IT imovinu u svojoj firmi?

  • 30% organizacija priznaje da ne zna koju imovinu poseduje
  • Preostalih 70% posluje pod iluzijom kontrole.

Otkrijte IT imovinu u Vašoj mreži bez potrebe za instaliranjem bilo kakvog softvera na svojim uređajima. Lansweeper pronalazi i prikuplja informacije o svim sredstvima, specifikacije hardvera, instaliranim softverima, detalje o korisniku i još mnogo toga. Uklonite jednu od najvećih prepreka u IT-u, dobivši potpunu vidljivost Vaše mreže.

Kontaktirajte JAPI com prodajni tim i podnesite zahtev
za demo verziju u trajanju od 30 dana

 

 

 

Evidencija radnog vremena predstavlja osnovu upravljanja najvažnijim kompanijskim resursom – ljudima

Radite kreativne poslove zahvaljujući timeWORX rešenju, svakodnevne administrativne poslove vezane za evidenciju radnog vremena svedite na minimum.

Maksimizirajte profit izveštaji koje za Vas generiše timeWORX možete prilagoditi svojim potrebama na veoma jednostavan i brz način.

Ne gubite vreme, prilagođavamo se bez obzira na veličinu i delatnost Vaše kompanije, sa modularnim konceptom timeWORX rešenja mi ćemo se prilagoditi Vašim potrebama

Ubrzajte proces i eliminišite greške– timeWORX sistem Vam omogućava da unapred definišete praznike, radne subote, rad po smenama i tako definisane parametre brzo primenjujete na grupu ili pojedine zaposlene

Vreme radi za HR– kod timeWORX sistema, evidencija bolovanja i godišnjih odmora, kao i njihovo praćenje nikada nisu bili jednostavniji. Zahvaljujući tome, više vremena možete posvetiti regrutaciji i obuci zaposlenih.

Bez specijalnih obuka koncipiran kao WEB aplikacija i prilagođen najčešće korišćenim pretraživačima timeWORX sistem nudi veoma intuitivan korisnički interfejs prilagođen našem govornom području … I engleskom …I ruskom …..

Obračun ličnih dohodaka, sve je spremno– zahvaljujući dobroj organizaciji i opciji za eksport podataka u željenom formatu, timeWORX sistem za Vas obavlja kompletnu pripremu za obračun ličnih dohodaka.

Popunite upitnik a mi ćemo Vas kontaktirati

Saznajte više…

 

 
 

EASY ASET MANAGEMENT

Priroda Vašeg biznisa zahteva evidentiranje stanja velikog broja artikala, pa ste u potrazi sa sistemom koji obezbeđuje ažurno i tačno praćenje osnovnih sredstava i upravljanje popisima?

Isprobajte Easy Aset Management!

Koje su sve opcije uz ovo napredno softversko rešenje?

  • Podaci o sredstvima i njihovoj dostupnosti su Vam odmah dostupni
  • Na osnovu jednostavnog skeniranja QR koda možete verifikovati sve navedene informacije o sredstvu.
  • Imate uvid u zastarela sredstva, kao i ona koja imaju loš status, pa je sada izrada plana nabavke lakša uz ove informacije!
  • Možete kreirati precizne i transparentne izveštaje po odabranoj lokaciji ili grupi.
  • Očitavanjem QR kodova putem mobilih uređaja možete kontrolisati sredstava.
  • Uz pomoć Brother P-touch štampača automatksi možete štampati nalepnice u željenim bojama i dimenzijama (50mm x 24mm i 70mm x 24mm), ili pak dodati logo kompanije na njih.

Ponudu u potpunosti prilagođenu
Vašim potrebama možete dobiti klikom na LINK