BEZBEDNOST I EFIKASNOST U RADU GARANTOVANA JE JEDINO UPOTREBNOM ORIGINALNOG RAČUNARSKOG SOFTVERA.
U SKLADU SA VAŠIM POTREBAMA I POTREBAMA VAŠEG POSLOVANJA, IZABERITE REŠENJE KOJE ĆE U POTPUNOSTI ZADOVOLJITI SVE VAŠE ZAHTEVE.

Pogledajte koje su to Microsoft licence koje možemo da Vam ponudimo!

Moderni uređaji sa operativnim sistemom Windows 11 i paketom programa Microsoft 365 ili Office 2021.

Moderni uređaji sa operativnim sistemom Windows 11 i paketom programa Microsoft 365 ili Office 2021.

MICROSOFT OEM

ORIGINAL EQUIPMENT MANUFACTURER

Kao jedna od najčešće korišćenih Windows licenci, OEM se kupuje uz nov računar i kao takva vezana je za taj uređaj i njegove komponente (matičnu ploču, processor, hard-disk, memoriju, napajanje i kućište). U skladu sa tim, nije moguć prenos OEM licence na drugi uređaj. Pri kupovini licence dobija se instalacioni CD i COA nalepnica koja se postavlja na vidljivo mesto na kućištu nakon izvršene instalacije. OEM dozvoljava downgrade na pređašnje verzije sistema.

MICROSOFT GGK

GET GENUINE KIT

Za razliku od OEM licence koja se kupuje uz nov računar, GGK licenca namenjena je za legalizaciju postojećih računara koji se neko vreme već koriste. Ova Widnows licenca vezana je za uređaj na koji se prvobitno instalira, i njeno prenošenje na druge uređaje nije moguće. Uz kupovinu licence, dobija se disk za instalaciju i nalepnica. GGK licenca ne podržava downgrade na pređašnje verzije sistema.

Kupovina ili iznajmljivanje licence?
Birajte modele licenciranja koje će Vam najviše odgovarati!

MICROSOFT OFFICE

365

Isprobajte tehnologiju koja će Vašem poslu omogućiti sigurno upravljanje informacijama, veću produktivnost u obavljaju poslova, bolju sinhronizaciju celog kolektiva i međusobnu lakšu saradnju zahvaljujući mnogobrojnim korisnim alatkama. Usluga Office 365 bazirana je na CLOUD tehnologiji koja sve izvršene operacije podržava u „etru“. Uz mogućnost rada koja nije ograničena ni vrstom uređaja (Office 365 je dostupan za PC, smartphone, tablet…) geografskom lokacijom ili vremenom pristupa, na raspolaganju Vam se pruža dosta mogućnosti za unapređenje dosadašnjeg toka poslovanja.

ADOBE

CERTIFIED RESELLERS

EDUCATION, GOVERNMENT, COMMERCIAL

Kao Obrazovna institucija ili neprofitna organizacija imate mogućnost da ostvarite dodatne benefite kroz Adobe Edukacijske planove. Adobe Value Incentive Plan (VIP) je program licenciranja za pretplatu na godišnjem nivou, fleksibilnim uslovima koji obrazovnim institucijama daje mogućnost izbora i nivoe popusta koji se povećavaju prilikom dodatnih kupovina.

Studenti i nastavnici

Popusti za učenike i nastavnike.

Škole i univerziteti

Širok spektar fleksibilnih mogućnosti licenciranja za učionice, laboratorije, odeljenja i škole.

Čitave institucije

Prilagođeni planovi cena i licenciranja prilagođeni potrebama velikih institucija.

Zahvaljujući Adobe alatima kreativnost u poslu je zagarantovana! Obezbedite svom timu paket usluga koje su do najsitnijih detalja prilagođene potrebama Vašeg poslovanja. Među najprodavanijim paketom se izdvaja Creative cloud. Najbolje svetske destkop aplikacije među kojima se izdvajaju Design apps, Web&UX apps, Photography apps Video & audio apps, učiniće da svako dizajnersko rešenje bude atraktivno, bez obzira da li će se plasirati u digitalnoj ili štampanoj formi. Sva tekuća ažuriranja uključena su u članstvo, čija je naplata konsolidovana.

klikni za ponudu

ESET

Budite sigurni u bezbednost svojih informacionih sistema uz neka od ESET sigurnosnih rešenja! Napredna ESET rešenja odlikuju visokofunkcionalne sposobnosti za obavljanje naprednih operacija koje neće remetiti uobičajeni tok rada, niti će dovesti do preopterećenja mreže i sistema. Zahvaljujući jednostavnosti u implementaciji i korišćenju, automatskom prepoznavanju pretnji i svođenju lažnih uzbuna na krajnje minimalan broj, ESET garantuje maksimalnu sigurnost u radu i poslovanju.

klikni za ponudu

VEEAM

Kao proizvođač #1 u regionu, Veeam nudi jednostavna, fleksibilna i pouzdana rešenja za backup i vraćanje izgubljenih podataka – Veeam Availability Suite i Veeam Backup & Replication, za virtualne (VMware, Hyper-V, AHV), Cloud (AWS, Azure, IBM), SaaS (Microsoft Office 365) i fizičke platforme (Windows, Linux, UNIX), ali i specifične aplikacije (Oracle, SAP i Microsoft). Pored toga, Veeam nudi rešenja za orkestraciju, business continuity i disaster recovery Veeam Availability Orchestrator, kao i alate za monitoring i analitiku sistema, kao što su Veeam ONE ili Veeam Management Pack for Microsoft System Center.
JAPI com, kao Veeam partner i konsultant sa višegodišnjim iskustvom u oblasti zaštite i dostupnosti podataka, stoji na raspolaganju svojim klijentima u svim fazama – od analize stanja i projektovanja sistema, obezbeđivanja trial licenci i POC procesa, preko isporuke, implementacije i finog podešavanja parametara, do praćenja, kontrole rada i testiranje, kao i predloga unapređenja.

klikni za ponudu

MATHWORKS

Iz Mathworksa stižu softverksa rešenja, savršeno prilagođena naučnicima i inženjerima
Birajte modele licenciranja koje će Vam najviše odgovarati!

MATLAB

Kao programski jezik koji se vrlo zastupljen u inženjerskim krugovima, obrađuje podatke kroz formu brojeva i matrica, i zahvaljujući ugrađenoj grafici olakšava dobijanje uvida u podatke kroz njihovo vizuelno prikazivanje. Integracija MATLABA moguća je sa drugim programskim jezicima, a primena algoritama i aplikacija može biti izvršena u okviru proizvodnih sistema i preduzeća.

SIMULINK

Uz podršku MATLAB-a, simulira i pokreće komandne linije, omogućavajući izvoz rezultata za dalja testiranja i istraživanja. SIMULINK karakteriše dijagram okruženje za multidomensku simulaciju i dizajn zasnovan na zadatom modelu.

LANSWEEPER

Sve informacije o IT imovini na jednom mestu
Da li stvarno kontrolišete IT imovinu u svojoj firmi?

  • 30% organizacija priznaje da ne zna koju imovinu poseduje
  • Preostalih 70% posluje pod iluzijom kontrole.

Otkrijte IT imovinu u Vašoj mreži bez potrebe za instaliranjem bilo kakvog softvera na svojim uređajima. Lansweeper pronalazi i prikuplja informacije o svim sredstvima, specifikacije hardvera, instaliranim softverima, detalje o korisniku i još mnogo toga. Uklonite jednu od najvećih prepreka u IT-u, dobivši potpunu vidljivost Vaše mreže.

klikni za ponudu

EASY ASET MANAGEMENT

Priroda Vašeg biznisa zahteva evidentiranje stanja velikog broja artikala, pa ste u potrazi sa sistemom koji obezbeđuje ažurno i tačno praćenje osnovnih sredstava i upravljanje popisima?
Isprobajte Easy Aset Management!
Koje su sve opcije uz ovo napredno softversko rešenje?

  • Podaci o sredstvima i njihovoj dostupnosti su Vam odmah dostupni
  • Na osnovu jednostavnog skeniranja QR koda možete verifikovati sve navedene informacije o sredstvu.
  • Imate uvid u zastarela sredstva, kao i ona koja imaju loš status, pa je sada izrada plana nabavke lakša uz ove informacije!
  • Možete kreirati precizne i transparentne izveštaje po odabranoj lokaciji ili grupi.
  • Očitavanjem QR kodova putem mobilih uređaja možete kontrolisati sredstava.
  • Uz pomoć Brother P-touch štampača automatksi možete štampati nalepnice u željenim bojama i dimenzijama (50mm x 24mm i 70mm x 24mm), ili pak dodati logo kompanije na njih.

klikni za ponudu

TIMEWORX

Evidencija radnog vremena predstavlja osnovu upravljanja najvažnijim kompanijskim resursom – ljudima.
Radite kreativne poslove– zahvaljujući timeWORX rešenju, svakodnevne administrativne poslove vezane za evidenciju radnog vremena svedite na minimum.
Maksimizirajte profit– izveštaji koje za Vas generiše timeWORX možete prilagoditi svojim potrebama na veoma jednostavan i brz način.
Ne gubite vreme, prilagođavamo se– bez obzira na veličinu i delatnost Vaše kompanije, sa modularnim konceptom timeWORX rešenja mi ćemo se prilagoditi Vašim potrebama.
Ubrzajte proces i eliminišite greške– timeWORX sistem Vam omogućava da unapred definišete praznike, radne subote, rad po smenama i tako definisane parametre brzo primenjujete na grupu ili pojedine zaposlene.
Vreme radi za HR– kod timeWORX sistema, evidencija bolovanja i godišnjih odmora, kao i njihovo praćenje nikada nisu bili jednostavniji. Zahvaljujući tome, više vremena možete posvetiti regrutaciji i obuci zaposlenih.
Bez specijalnih obuka– koncipiran kao WEB aplikacija i prilagođen najčešće korišćenim pretraživačima timeWORX sistem nudi veoma intuitivan korisnički interfejs prilagođen našem govornom području … I engleskom …I ruskom …..
Obračun ličnih dohodaka, sve je spremno– zahvaljujući dobroj organizaciji i opciji za eksport podataka u željenom formatu, timeWORX sistem za Vas obavlja kompletnu pripremu za obračun ličnih dohodaka.

PROBAJ DEMO

POPUNITE UPITNIK A MI ĆEMO VAS KONTAKTIRATI

POSTANITE PARTNER

i proširite svoj poslovni portfolio, otvorite novi kanal prodaje ili ponudite dodatnu vrednost klijentima. Sa partnerima gradimo dugoročan i pozdan poslovni odnos a Vaš angažman podstičemo stimulativnom rabatnom politikom u cilju zajedničkog rasta i osvojanja tržišta.

Radujemo se zajedničkoj saradnji.